Betala med autogiro

Nu kan du som bor i en fastighet som förvaltas av Fastighets AB L E Lundberg betala din hyra via autogiro. När alla uppgifter är ifyllda och inlämnade, slipper du krångliga OCR-nummer och kan vara säker på att hyran betalas i tid. Enkelt och smidigt.

Hur fungerar autogiro?

När du fått ditt autogiro registrerat hos oss behöver du bara se till att ha pengar på ditt konto senast näst sista bankdagen varje månad.

Fördelar med autogiro

Enklare hantering. Din hyra betalas i tid och du slipper fylla i krångliga OCR-nummer.

Vill du slippa pappersavierna men ändå kunna se hyresbeloppet så kan du ha både e-faktura och autogiro.

Vem kan få autogiro?

Du måste stå som hyresgäst eller avimottagare för ett hyreskontrakt för att kunna anmäla dig till autogiro. Är du inte avimottagare kan du kontakta oss för att bli det.

Hur ska jag göra för att få autogiro?

Fyll i blanketten för ansökan om autogiro på vår hemsida och skicka in den till oss antingen per post till den adress som är angiven på blanketten eller som PDF till info@lundbergs.se

Kostar det något?

Nej, inga extra kostnader tillkommer för autogiro.

Vad gör jag med min pappersfaktura?

Om du fått en eller flera avier av oss strax före eller efter din anmälan, ber vi dig betala dessa tills du fått nya avier från oss med makulerat inbetalningskort och där det i texten står att beloppet överföres via autogiro.

Ytterligare frågor?

Välkommen att kontakta vår hyresadministration på telefon 011 - 21 65 00 eller info@lundbergs.se.

 

Vill du ansöka?

Blanketten finner du här ansökningsblankett autogiro.